Pages

Followers

Adakah anda minat berniaga???

Ingin menjana side income ??? mencari pekerjaan ??? ingin menjadi jutawan ??? ingin memiliki rumah , kereta mewah ??? ingin mengumpul wang untuk berkahwin ??? kesempitan wang ???

segalanya akan terjawab di laman ini. !!!!!!!

Plan Pemasaran yang Innovatif dan Dinamik. Terbaik di Pasaran! Tiada Tandingan! Proven!


Jika anda pernah terlibat dengan Network Marketing, anda mesti tahu beza sistem Matahari dan sistem Binari. Ketika Network Marketing mula-mula wujud, sistem Matahari atau dipanggil Unilevel diperkenalkan. Untuk mendapat maksimum bonus dalam sistem matahari ini, anda perlu letak rakan niaga anda direct dibawah anda, ada yang 4 kaki, ada yang 8 kaki, dan anda dibayar sehingga 4, 5, 6, 7 atau 8 level.


v  Permasalahan yang timbul dalam sistem ini biasanya rakan niaga yang kita bawa pada level 1, 2 atau 3 munkin tidak aktif, kadang kala yang betul-betul aktif datangnya dari level 7, ini yang buat sesetengah orang garu kepala. Ada yang kata pula dengan sistem ini, 1 kaki pun boleh buat duit, lebih senang. Ya anda betul, tapi mampukah 1 kaki yang buat duit itu membawa anda kepada Matlamat Anda sebenar menyertai Network Marketing, Percutian Impian, Rumah Impian, Kereta Impian, Financial Freedom?


v  Menyedari kelemahan itu, banyak syarikat mula memperkenalkan sistem Binari yang hanya perlu buka 2 kaki sahaja maksimum iaitu A dan B. Maknanya jika ada orang ketiga atau keempat anda bawa, nak tak nak benci tak benci suka tak suka, perlu diletakkan dibawah A dan B tadi. Secara tak langsung membantu A dan B.


v   Malangnya kebanyakan sistem yang menggunakan sistem Binari ini disalah guna, ada yang menjadikannya Money Game, banyak diluar sana. Nak bermula perlu dengan beribu-ribu modal sampai berbelas berpuluh ribu, beli banyak akaun, 1 kedai 2 kedai sampai 15 kedai kononnya highway nak jadi Jutawan. Produknya yang banyak dan tak logik akal untuk diguna sendiri jadi apa semuanya?……………. masuk bawah katil.


v  Dallin Larsen, Founder dan CEO Monavie telah memikirkan segala permasalahan kedua sistem diatas dan segala masalah yang usahawan Network Marketing hadapi dalam membina perniagaan sebegini. Dengan itu lahirlah syarikat ini yang banyak menyelesaikan masalah dalam Network Marketing. Gabungan Unilevel dalam Upgraded binary yang dipanggil New Generation Binary, tiada Flushing.


v  Konsep lebih bijak Drink it, Feel it, Share it. Tidak perlu menjual, tidak perlu risau dengan orang main harga, tidak perlu menghantar produk, support sistem semuanya online, pendaftaran, pembelian, virtual office, presentation semuanya dilakukan online, bukan itu saja, Monavie juga memberi anda lifestyle yang anda idamkan, percutian ke tempat-tempat mewah 5 star yang exotic, kereta Black Mercedes secara percuma, Lamborghini, Ferrari, Rolls Royce, menaiki jet peribadi ke luar negara.


v Semuanya disediakan untuk anda sebagai Business Member yang professional. Semua yang anda inginkan dalam hidup anda ada di Monavie. Berhenti lakukan apa yang anda sedang lakukan sekarang dan fokus pada laman ini, lihat apa yang mampu anda capai. Dan yang paling penting jangan anda sekadar pandang lalu peluang yang anda nampak ini………

seterusnya (click here)

go to home

No comments:

Post a Comment

Popular Posts